29.- DIJOUS, 7 de maig
AVUI DIJOUS T'HEM PREPARAT LES TASQUES SEGÜENTS:
TASCA 1 de CASTELLÀ
COMPRENSIÓN LECTORA
Lee con atención el siguiente texto y después escribe en tu libreta el título LA EXCURSIÓN, debajo copia solo las preguntas y contesta:
1- ¿Dónde fue el niño el domingo?
2- ¿Qué le iba diciendo su padre?
3- ¿Qué árboles reconocía el niño?
4- ¿Qué era lo que mirarían al llegar en casa?
5- ¿Cómo se llaman los árboles que conoces? ¿En qué te fijas para reconocerlos?
.......................................................
TASCA 2 d'EDUCACIÓ FÍSICA
CONTINGUTS
. Circuit: tombarella endavant, salt a corda, equilibri dinàmic i punteria.
Reptes d’Educació Física
Posa’t a punt!!(roba còmode i sabates esportives) (5’)
Activa el cos!!! (video 1. Activació Sara)
Estirem!! (5 minuts)
L’estirament fàcil: (vídeo virtual 4. Estiraments Meritxell)
Quan comencis un estirament, dedica de 10 a 30 segons a l’estirament fàcil, no facis rebots!!.
Comencem?
Realitzar un circuit on hi hagi 4 tipus d’activitats. (Fer durant 2 minut cada activitat i canvi. Esperar 30 segons i començar l’altra activitat.) Fer aquest circuit 5 vegades.
1.-Corda (o cinturó de batí, o llana, o cordó)
2.-Tombarella endavant.
3.-Equilibri (posar diferents peces al terra, o capses, o llibres, a una distància petita uns 20 cm) i passar-hi per sobre amb un objecte al cap. Pot ser una capsa, una sabata, un llibre…
4.-Punteria (en un recipient olla, cassola…) llançar 3 pilotes, o mitjons, o papers.
1.-Corda (o cinturó de batí, o llana, o cordó)
2.-Tombarella endavant.
3.-Equilibri (posar diferents peces al terra, o capses, o llibres, a una distància petita uns 20 cm) i passar-hi per sobre amb un objecte al cap. Pot ser una capsa, una sabata, un llibre…
4.-Punteria (en un recipient olla, cassola…) llançar 3 pilotes, o mitjons, o papers.
Ens calmem?
El cuento de las mariposas:
El cuento de las mariposas:
Podeu enviar els vídeos a : meritxell.fabregat@caldes.epiaedu.cat
.........................................................
DESCANSA
.........................................................
EXPLORO EL MEU MÓN
Seguim amb el segon grup de feines o treballs. Repassa la informació de l’altre dia.
TREBALLS O FEINES
Els treballs que es fan a les fàbriques i als tallers són els que s’encarreguen de transformar els productes obtinguts de la natura en productes elaborats.
QUÈ HAS DE FER:
FIXA’T EN LES SEGÜENTS IMATGES I COMPLETA LES FRASES DE SOTA.
1- La llana s’ha transformat en………………………………....
2- El blat s’ha transformat en…………………………………...
3- La llet s’ha transformat en…………………………………...
4- Les fruites i verdures s’han transformat en………………..
5- El mineral s’ha transformat en……………………………....
SI VOLS ANAR MÉS ENLLÀ, ET PROPOSEM QUE INVESTIGUIS SOBRE ALGUNS D’AQUESTS ARTESANS I CONTESTIS LES SEGÜENTS PREGUNTES:
-Quin nom té el seu ofici?
-Amb quin material tret de la natura treballa?
-Utilitza màquines i eines?
-Coneixes algú que faci aquest ofici?
-Creus que encara hi ha molta gent que es dedica a aquest ofici? Per què?
-Quin nom té el seu ofici?
-Amb quin material tret de la natura treballa?
-Utilitza màquines i eines?
-Coneixes algú que faci aquest ofici?
-Creus que encara hi ha molta gent que es dedica a aquest ofici? Per què?
TASCA 4 de MÚSICA (pots fer aquesta feina fins dijous vinent)
EN ELS SEGÜENTS VÍDEOS T'EXPLICO LA FEINA.
VÍDEO 1:
VÍDEO 2:
..................................................................................................
TASCA RUTINÀRIA
Llegir 15 minuts un llibre.
I FINS DEMÀ
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada