8.- Dimarts 31 de març
LES ACTIVITATS QUE US HEM PREPARAT PER AVUI SÓN LES SEGÜENTS:
TASCA 1 de CASTELLÀ
...........................................................................................................................................
TASCA 2 d'EDUCACIÓ FÍSICA
Posa’t a punt!!(roba còmode i sabates esportives) (5’)
1.- Activa el cos!!! (15’)
2.- Estirem!! (10 minuts)
DESCRIPCIÓN DE UN ANIMAL INVENTADO
Hoy sólo te pedimos que lo dibujes
Hoy sólo te pedimos que lo dibujes
Necesitarás:
Papel
Lápiz y goma
Lápices de colores
Qué debes hacer?
1-Inventar un animal imaginario formado con partes de diferentes animales.
Ejemplo: Cabeza de elefante, cuerpo de gato, patas de gallina…
A continuación tienes algunos ejemplos.
Ejemplo: Cabeza de elefante, cuerpo de gato, patas de gallina…
A continuación tienes algunos ejemplos.
2- Cuando ya lo hayas imaginado, dibújalo en una hoja de papel.
3- Píntalo muy bién con lápices de colores.
Consejo:
Cuantos más detalles hagas en el dibujo, más información tendràs para otro día hacer
la descripción.
la descripción.
...........................................................................................................................................
TASCA 2 d'EDUCACIÓ FÍSICA
3. Reptes d’Educació Física
Posa’t a punt!!(roba còmode i sabates esportives) (5’)
1.- Activa el cos!!! (15’)
Joc de la sabata al cap
Posem un recipient ple de joguines (pilotes de paper, rotllets de paper….)
a dins i a uns (5-8)metres (depèn de l’espai) d’un altre recipient buit.
Us posareu una sabata esportiva al cap i l’altra al peu.
Es tracta de transportar d’una a una les joguines d’un costat a l’altre.
Comprovareu que caminareu coixos al portar una sabata esportiva al peu
i una no i que heu de tenir equilibri perquè no us caigui.
Si us cau heu de tornar a començar.
a dins i a uns (5-8)metres (depèn de l’espai) d’un altre recipient buit.
Us posareu una sabata esportiva al cap i l’altra al peu.
Es tracta de transportar d’una a una les joguines d’un costat a l’altre.
Comprovareu que caminareu coixos al portar una sabata esportiva al peu
i una no i que heu de tenir equilibri perquè no us caigui.
Si us cau heu de tornar a començar.
2.- Estirem!! (10 minuts)
L’estirament fàcil:
Quan comencis un estirament, dedica de 10 a 30 segons a l’estirament fàcil,
no facis rebots!!.
no facis rebots!!.
Comencem?
Equilibri individual amb un objecte
Aguantar un objecte pla (un llibre, capsa…) en equilibri fent un recorregut
curt (5-6 metres)
- objecte al cap caminant endavant
- objecte al cap caminant endarrere
- objecte al cap caminant de 4 grapes
- objecte a la mà dreta caminant endavant
- objecte a la mà esquerra caminant endavant
- objecte a la mà dreta caminant endarrere
- objecte a la mà esquerra caminant endarrere
curt (5-6 metres)
- objecte al cap caminant endavant
- objecte al cap caminant endarrere
- objecte al cap caminant de 4 grapes
- objecte a la mà dreta caminant endavant
- objecte a la mà esquerra caminant endavant
- objecte a la mà dreta caminant endarrere
- objecte a la mà esquerra caminant endarrere
Equilibri fent postures
Aguantar en equilibri durant 30 segons : amb una cama aixecada
i tancant els ulls
i tancant els ulls
amb 2 mans al terra i una cama aixecada.
amb 1 cama i 1 mà mal terra i l’altra aixecada.
amb 2 cames al terra i una mà al terra.
Ens calmem?? (10’)
Les postures dels animals del mar
...........................................................................................................................................
DESCANSA
..........................................................................................................................................
TASCA 3 DE SUMMEM
Experimenta amb els 5 sentits. En algun moment necessitaràs
l’ajuda dels pares o d'un adult..
l’ajuda dels pares o d'un adult..
VISTA:
Observa les següents imatges i digues què hi veus.
En totes es poden veure almenys dues coses diferents.
Apunta-ho en una llibreta.
En totes es poden veure almenys dues coses diferents.
Apunta-ho en una llibreta.
1-
2-
3-
OÏDA
Escolta els diferents sons que et proposem en els següents links
i apunta-ho en una llibreta.
i apunta-ho en una llibreta.
1-
2-
3-
GUST:
Demana ajuda a algun adult.
Tapa’t els ulls i tasta tres coses. Saps què són? Anota-ho a la llibreta.
Tapa’t els ulls i tasta tres coses. Saps què són? Anota-ho a la llibreta.
OLFACTE:
Demana ajuda a algun adult. Tapa’t els ulls i olora tres coses.
Saps què són? Anota-ho a la llibreta.
Saps què són? Anota-ho a la llibreta.
TACTE:
Demana ajuda a algun adult. Tapa’t els ulls i toca tres coses.
Saps què són? Anota-ho a la llibreta.
Saps què són? Anota-ho a la llibreta.
..........................................................................................................................................
TASCA 4 d'ANGLÈS
TASCA 4
ANGLÈS
(Vídeo presentació de la tasca)
(Story)
(Song)
- Can you complete the text with the missing words?
(basketball, cards, board game, tag, hopscotch, computer game)
You can copy the words in the correct order in your notebook.
(Copia les paraules amb l’ordre correcte a la teva llibreta)
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada